شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
کد خبر: 1182998
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
قسیم عثمانی

حوزه/ عثمانی گفت: امیدوار هستیم که وحدتی که برای آن همایش برگزار می کنیم، در عمل هم ملموس باشد و وحدت بدون رفع تبعیض معنادار نیست و با رفع تبعیض است که وحدت را در عمل اجرایی کرد و از برکات آن متنعم بود و باید قانون اساسی، منویات اسلام و تاکیدات و دستورات رهبری در مورد رفع تبعیض اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محمد قسیم عثمانی امروز در سومین نشست وحدت اقوام، ادیان و مذاهب که در سالن امام علی علیه السلام ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تمام تنوع های اقوام و ادیان را می توانیم در آذربایجان غربی ببینم و این یک فرصت ویژه است و می طلبد همه مسئولین و قوای سه گانه به این استان نگاه ویژه داشته باشند و از ظرفیت های آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: کسی که از وحدت ما مسلمانان و ادیان و اقوام مختلف نفع می برد ملت ایران و کشور اسلامی ماست و کسی که از وحدت ما رنج می برند، دشمنان کشور و ملت ایران هستند و امیدوار هستیم که وحدتی که برای آن همایش برگزار می کنیم، در عمل هم ملموس باشد و وحدت بدون رفع تبعیض معنادار نیست و با رفع تبعیض است که وحدت را در عمل اجرایی کرد و از برکات آن متنعم بود و باید قانون اساسی، منویات اسلام و تاکیدات و دستورات رهبری در مورد رفع تبعیض اجرایی شود.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس آذربایجان غربی اضافه کرد: بارها رهبر انقلاب نیز فرموده اند که هر ندایی برای تفرقه بلند شود، صدای دشمن است و باید نگاه اسلامی و انسانی به آحاد استان داشته باشیم که در دولت شهید رئیسی استاندار آذربایجان غربی نمونه آن بود و باید در بدنه مدیریتی کشور نیز چنین نگاه باشد.

وی در پایان تصریح کرد: باید قوای سه گانه با نگاه ویژه به ظرفیت های آذربایجان غربی، زمینه را برای رشد و تعالی استان فراهم کنند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha